Gra o Tron

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Gra forumowa oparta na uniwersum George R.R.Martina, a mianowicie Gra o Tron


    Spis Umiejętności, Zalet oraz Wad.

    Ojciec
    Ojciec
    Admin


    Liczba postów : 28
    Join date : 08/09/2017

    Spis Umiejętności, Zalet oraz Wad. Empty Spis Umiejętności, Zalet oraz Wad.

    Pisanie by Ojciec Wto Paź 10, 2017 5:24 pm

    Punktów na wydanie w Karcie Postaci macie całe 16 punków na statystyki oraz 15 na umiejętności. Bazowo bez wydawania punktów wasze statystki wynoszą 4, a maksymalna 12 i wszystkie umiejętności można maksymalnie wykupić do trzeciego poziomu, czyli jeśli wykupujemy pierwszy poziom umiejętności to wydajemy jeden punkt, a drugi poziom to dwa punkty. Dodatkowe można otrzymać za wady, rozgrywkę bądź ładnie zrobioną Karcioszkę Postaci. Jeśli już decydujemy się na którąś z rzeczy, jakie ma umieć nasza postać, to macie to przede wszystkim odgrywać moi drodzy. Przykład? Postać mająca walkę bronią na wysokim poziomie ma robić co jakiś czas posty treningowe na placach. Postać, która ma nieustraszonego, ma całkowicie się nie bać przyjęcia wyzwania pojedynku rzuconego przez groźną postać, co samo tyczy się honorowego. Wybrałeś sobie Żarłoka? Masz opisywać, jak się upychasz na ucztach. Proste.

    Koszt:1 (Można nauczyć się na fabule)
    Umiejętności:
    Koszt:3 Maksymalnie 3 do wyboru. Nie można potem wykupić.
    Zalety:
    Koszt:0
    Neutralne Cechy:
    Dają +3 punkty podczas tworzenia karty postaci. Maksymalnie 3 do wyboru. Nie można potem wykupić.
    Wady:


    Statystyki:
    Siła - Odpowiada za budowę postaci oraz jej krzepę. Przydaje się w każdej sytuacji gdy musimy podnosić ciężkie przedmioty, majątek na plecach bądź tłuc kogoś dwuręcznym młotem. Przydatne z np: Podnoszeniem Ciężarów, Walką Bronią Dwuręczną, Wspinaczką lub Trzymaniem w Uchwycie zabójcy, który chce zamordować twojego lorda.

    Zręczność - Odpowiada za gibkość ruchów naszej postaci oraz jej sposobu zachowywania równowagi. Przydatne z np: Kuglarstwem, Rzemiosłem lub Jazdą Konną.

    Percepcja - Odpowiada za zmysły postaci, takich jak: węch, wzrok, dotyk itp. Przydatne z np: Spostrzegawczość, Przeszukiwanie lub Tropienie.

    Inteligencja - Odpowiada za bystrość naszej postaci. Chyba nie muszę tego zbytnio wyjaśniać? Przydatne z np: Taktyka, Dowodzenie, Wiedza, Języki lub Leczeniem.

    Wola - Odpowiada za niezłomność ducha bohatera. Przydatne, jeśli nasza postać często się na coś naraża. Bo jeśli będzie ciągle uczestniczyła w krwawych bitwach mając słabą wolę, to długo nie oczekujcie na jakąś chorobę psychiczną. Przydatne z np: Smocze Sny, Warg, Zielonooki lub Eventy, podczas których psychika naszej postaci może trochę się skrzywić.

    Charyzma - Odpowiada za aurę popularności postaci, jej wysławiania się i tego, że każdy Cię lubi, wysłucha rady, przekonasz do swojej racji oraz wykona twój rozkaz z okrzykiem twego imienia na ustach. Przydatne z np: Intrygi, Dowodzenie, Plotkowanie lub Przekonywanie.

    Odporność - Odpowiada za kondycję postaci i za każdy punkt wydany w nią, postać otrzymuje +2PŻ. Na poziomie 11 oraz 12 otrzymuje +3PŻ, czyli jeśli posiada równe 12 punktów, to otrzymuje ona 26 PŻ. Przydatne z np: Pływaniem, Długimi Maratonami, Bieganiem po polu bitwy lub długiej pracy.

    Ograniczenia:
    Max 5 umiejętności na poziom 3 przy tworzeniu postaci.
    Max 3 Zalety
    Max 3 Wady

    PS: Podczas tworzenia Karty Postaci, gracz może sugerować własne Neutralne Cechy oraz Wady, a my je spróbujemy wcielić w życie. Dodatkowo waszym postaciom mogą się trafić umiejętności fabularne, które będą przydzielane za grę fabularną. Bo na pewno w przyszłości pojawi się coś takiego jak "Weteran", który będzie dodawał bonusy do rzeczy związanych z rzemiosłem wojny.

      Similar topics

      -

      Obecny czas to Pią Kwi 19, 2024 7:51 pm